.:: دکتری ::.مدیریت بازرگانیمعرفیهدف از این دوره آشنایی دانشجویان با نظریههای اصیل و بنیادی و همچنین آخرین دیدگاهها و تفکرات اندیشمندان در حوزه مرتبط با بازاریابی و استراتژی بویژه در سطح بنگاهها میباشد. همچنین در این راستا هدف آن است تا ضمن تقویت مبانی نظری و فلسفی دانشجویان از ابعاد مختلف، توانایی و قابلیت آنها جهت انجام امور پژوهشی بویژه رساله دکتری توسعه داده شود.
.:: کارشناسی ارشد ::.مدیریت بازرگانیمعرفیهدف از این دوره، تربیت نیروی متخصص آشنا با مباحث پیشرفته در حوزه بازرگانی، فنون و روشهای رایج تحلیل و نیز ایجاد قابلیت واکاوی مباحث بویژه از منظر کاربردی سازی از مرحله تدوین تا پیاده سازی و ارزیابی میباشد.
|