[ Print ]  [ Close ]

http://adm.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21144   , 1403/02/21


در نشست شورای دانشگاه ارائه شد؛
گزارش عملکرد فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی پردیس نور


در این نشست دکتر اسماعیلی ساری رییس پردیس نور به ارائه گزارش عملکرد دانشکده طی حدود 20 ماه گذشته پرداخت .

وی در ابتدا به تشریح فعالیت های دانشجویی و فرهنگی دانشکده از جمله برگزاری دوره های مدرسه بهاره و پاییزه ، کارگاه های مهارت افزایی، برگزار ی جشن های میلاد، مسابقات مختلف و ... پرداخت.

وی در ادامه برنامه های استقبال و مراسم معارفه دانشجویان نوورود را تشریح کرد.

اقدامات و تعمیرات انجام شده در حوزه خوابگاهی و رستوران دانشجویی، فعالیت های صورت گرفته در حوزه تربیت مبدنی و اجرای مسابقات ورزشی و نیز اقدامات حوزه بهداشت و درمان و فعالیت های حوزه بین الملل از دیگر مواردی بود که دکتر اسماعیلی به آنها اشاره کرد.

وی دعوت از کارآفرینان موفق،‌ دعوت از سخنرانان برجسته ، ‌برگزاری کارگاه های روانشناسی،‌ برگزرای اردو، سفرهای زیارتی و سیاحتی،‌ مسابقات قول قلم و طعم کتاب و ...را ازجمله برنامه های پیش روی دانشکده برشمرد.

رییس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی در خصوص فعالیت های آموزشی دانشکده اظهار داشت: برگزاری مرتب و منظم کلاس های آموزشی بیش از 120 عنوان درسی،‌ تجهیز کلاس ها،‌ خرید تجهیزات آموزشی و ارائه ایده های جدید در حوزه آموزش از اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

دکتر اسماعیلی با اشاره به برنامه های در دست انجام دانشکده از راه اندازی سه رشته تخصصی در کارشناسی ارشد، شامل هواشناسی گرایش تغییر اقلیم،‌ اکوتوریسم و سنجش از دور در محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد.

وی ساماندهی و تسریع در مراحل مختلف از تصویب تا دفاع پایان نامه و رساله های دانشجویان به منظور کاهش طول سنوات دانشجویان و تعمیر و تجهیز وسایل و دستگاههای آزمایشگاهها و برگزاری دوره های HSE و کتابخانه را از جمله فعالیت های پژوهشی انجام شده در دانشکده عنوان کرد.

وی در ادامه از انجام طرح ارزیابی چرخه حیات در پردیس دانشگاهی برای اولین بار در ایران خبر داد و گفت: انجام این طرح در راستای رتبه بندی گرین متریک و حرکت در مسیر دانشگاه سبز موثر خواهد بود.

وی با اشاره به ایجاد و راه اندازی مقدماتی سایت جنگل آموزشی و تحقیقاتی خاطر نشان ساخت: این سایت به آدرس www. Hyrcan.modares.ac.ir  می تواند تحول خوبی برای دانشگاه تربیت مدرس و جنگل تحقیقاتی دانشگاه باشد و امیدواریم تا پایان امسال امور مقدماتی مربوط به آن انجام شود.

وی در خصوص فعالیت های عمرانی دانشگده گفت: آغاز عملیات احداث ساختمان آزمایشگاه مرکزی پس از 12 سال وقفه، ‌عملیات تحکیم بستر جهت اجرای فونداسیون بازسازی کاخ ساحلی،‌ بازسازی ساختمان جنگل آموزشی و ساختمان های بلوط و افرا و نیز پیشنهاد احداث مجتمع فرهنگی و رفاهی و آموزشی در ساحل پردیس نور از جمله  اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

در ادامه دکتر دانشجو رییس دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر اسماعیلی ساری اظهار داشت:  اقدامات صورت گرفته در دانشکده در زمان مدیریت دکتر اسماعیلی ،‌ تاثیراتی مثبتی در کمک به محیط زیست و حفاظت از گونه های گیاهی و جانوری در جنگل تحقیقاتی نور و اقلیم آن منطقه داشته است که بسیار حائز اهمیت است.



 



 



 



 



14:15 - دوشنبه 8 آبان 1402    /    شماره خبر : 21144    /    تعداد نمايش خبر : 141