[ Print ]  [ Close ]

http://adm.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19352   , 1403/02/31


انعقاد تفاهم نامه همكاري ميان دانشگاه تربيت مدرس و شهرداري تهران براي تأمين مسكن اعضاي هيات علمي و كارمندان

این تفاهم نامه در راستای  سیاست های کلی برنامه ششم دولت در جهش تولید مسکن و با هدف ایجاد شرایط مناسب،بستر سازی و تسهیل فرآیند برخورداری همه خانواده های شهری از واحد مسکونی در حد استطاعت و با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات به منظور مشارکت و هم افزایی در تولید و عرضه مسکن بین دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران منعقد گرديد.
در آیین امضای این تفاهم نامه که شامگاه سه شنبه دوم اسفند ماه برگزار شد، دكتر فرهاد دانشجو رييس دانشگاه در سخناني ضمن تشكر از درايت و مديريت دكتر زاكاني شهردار تهران و حمايت دكتر خاموشي رييس سازمان اوقاف و امور خیریه از صاحبان علم و دانش ، انعقاد اين تفاهم نامه در ايام عيد مبعث و ولادت امام حسين (ع) واعياد شعبانيه  را به فال نيك گرفت و ابراز اميدواري كرد: اساتيد و نخبگان دانشگاه و دانشگاهيان تربيت مدرس به بركت اين كار و امضاي اين تفاهم نامه صاحب خانه شوند و بتوانند به پيشرفت و آباداني كشور بيش ازپيش كمك كنند.
دكتر زاكاني شهردار تهران نيز در اين نشست كمك به خانه دار شدن دانشگاهيان و صاحبان علم و دانش را مايه افتخار دانست و آن را اقدامي مثبت و تأثيرگذار عنوان كرد.
حجت الاسلام سيد مهدي خاموشي رييس سازمان اوقاف و امور خيريه نيز در سخناني ابراز اميدواري كرد: خانه هايي كه در اختيار دانشگاهيان قرار ميگيرد مسكن طيبه اي باشد براي رشد و نمو در فضاي معنوي و ديني و تربيت اسلامي فرزندان و مايه آرامش و آسايش ساكنين آن شود.
وي افزود: سازمان اوقاف و امور خيريه مي تواند زيرساخت هاي لازم را در بافتهاي فرسوده و غير فرسوده و بافت شهري براي ساخت مسكن و تحويل آن با شرايط قانوني و شرعي آماده نمايد و ان شاالله با كمك به دولت و نظام جمهوري اسلامي بتواند در جهت رفع يكي از دغدغه هاي اصلي مردم كه بحث مسكن است گام بردارد.
شايان ذكر است اين تفاهم نامه در ٨ ماده و دو نسخه و با موضوع همكاري و مشاركت در طرح، ساخت و سرمايه گذاري مسكن ناظر بر تهيه ٥٠٠٠ واحدمسكوني در قالب محله الگو در اراضي متعلق به دانشگاه براي تأمين مسکن اساتيد جوان، اعضاي هيات علمي و ياوران علمي(كارمندان) منعقد و به امضاي طرفين رسيد.


23:08 - سه شنبه 2 اسفند 1401    /    شماره خبر : 19352    /    تعداد نمايش خبر : 336